پخش عمده سبوس جو دوسر فرآوری شده برای کودکان
سبوس جو دوسر فرآوری شده برای کودکان و بزرگسالان خواص بی نظیری دارد. به ویژه اگر فرآیند تولید و فرآوری این محصول ارگانیک باشد فواید و مزیت های مصرفی آن دو چندان خواهد شد. در این مرکز تخصصی پخش و فروش عمده غیر حضوری بهترین ارقام سبوس غلات به صورت بسته بندی استاندارد عرضه و به فروش می رسد.
تفاوت سبوس جو دوسر با بلغور جو دوسر
سبوس و بلغور جو دوسر فرآورده های این غلات پرمصرف و مقوی به شمار می آیند که تمامی خواص و ویتامین های جو را در ترکیبات خود دارند. سبوس جو دوسر از غلاف و پوسته این دانه گیاهی تولید می شود در حالی که بلغور حاصل جوشاندن و خشک کردن دانه جو می باشد.
تفاوت عمده این دو محصول را می توان در شکل ظاهری آنها دانست. هر چند میزان نشاسته موجود در سبوس همواره بیشتر از دانه و بلغور جو است. از نظر خواص و نوع استفاده نیز از هر دو فرآورده می توان برای تهیه انواع غذاهای سنتی مانند سوپ، آش و … استفاده نمود.
سبوس جو دو سر بافتی نرم تر داشته و امکان تهیه انواع خوراکی ها مانند پوره از آن برای کودکان نیز امکان پذیر است. برخی از مهمترین خواص سبوس جو برای کودک می توان موارد زیر را عنوان کرد:
- تقویت استخوان کودکان به علت وجود فیبر و کلسیم در ترکیبات سبوس جو دوسر
- تقویت و حفاظت از کبد کودکان با مصرف مداوم سبوس جو
- افزایش انرژی روزانه و کمک به افزایش وزن
- جو دو سر ضد قارچ بوده و موجب تقویت سیستم ایمنی کودکان می شود.
- این محصول طبعی نسبتاً گرم دارد که می تواند در کمک به افزایش اشتها موثر شود.
خرید غیرحضوری سبوس جو فرآوری شده گیاهی
امروزه به علت افزایش فرآوردهای تولیدی انواع غلات، عرضه آنها نیز به شیوه های گوناگون صورت می گیرد. سبوس جو دوسر، بلغوزر جو، پرک جو و پودر جو از جمله فرآوردهای این محصول به شمار می آیند که تهیه آنها به صورت فله ای و بسته بندی امکان پذیر است.
ارقام بسته بندی سبوس جو فرآوری شده گیاهی و ارگانیک به صورت نیم کیلویی و چند صد گرمی عرض می شوند که ارقام استاندارد کاملاً پلمپ و در کارتن هایی با نشان استاندارد به فروش می رسند.
بنابراین انتخاب برندهای معتبر و بسته بندی نقش مهمی در اطمینان از کیفیت و همچنین استاندارد بودن محصول دارد. قیمت سبوس جو پودرشده در بازار تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی در کنار قیمت روز جو و هزینه های فرآوری این محصول می تواند متغیر باشد.
در نهایت باید اشاره کرد که افزایش تقاضا روند عرضه این محصولات به ویژه در بازارهای کلان شهرها را دگرگون ساخته است. عرضه اینترنتی و خرید غیر حضوری در این مرکز، شیوه ای نوین با هدف کاهش قیمت ها و دسترسی خریداران به بهترین برندهای تولیدی محسوب می شود.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.