بازار فروش مالت جو برای تهیه ماءالشعیر

بازار فروش مالت جو برای تهیه ماءالشعیر و تهیه نوشیدنی های انرژی زا بسیار پر رونق است.  مالت جو در واقع محصول فرآوری شده از جوانه جو است که برای این محصول جو جوانه زده را با حرارت غیر مستقیم مورد رطوبت گیری قرار داده و بعد از جدا کردن جوانه و ریشه جهت مصارف سالیانه ذخیره می نمایند.

بازار فروش مالت جو برای تهیه ماءالشعیر

تفاوت مالت جو با ماءالشعیر چیست؟

تفاوت مالت جو با ماءالشعیر چیست؟ تفاوت مالت جو با ماءالشعیر در چیست؟ این سوال برای بیشتر افراد پیش می آید. برای پاسخ به این سوال می توان گفت تفاوت بین آبجو و ماءالشعیر در روند تولید این محصولات دیده می ‌شود به نوعی که در تولید آبجو مخمر ها وظیفه اصلی را انجام می دهند اما در فرآیند تولید ماءالشعیر مخمر هایی که بر روی بافت محصول وجود دارند رشد می ‌کنند یعنی مخمرها بر روی محصولات قرار می گیرند.

برخی از شرکت های تولید کننده مالت جو از جو به صورت مستقیم برای تولید این محصول استفاده می نمایند و از جو پوست گرفته نشده در این واحد ها برای تهیه یک نوشابه با طعم دهنده مالت استفاده می شود.

در برای تولید آبجو های مست کننده مخمرهای مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام دارای طعم های متفاوت هستند. در صورتی که در ساخت ماء الشعیر در یک فرایند حرارتی آنزیم های شکست بر روی کربوهیدرات ها ایجاد می شوند و محصول خود خاصیت طعم دهندگی به خود می گیرد.

از دیگر تفاوت ‌های بین مالت جو با ماءالشعیر در قیمت عرضه این محصولات دیده می ‌شود و به نوعی که مالت جو قیمت مناسب تری نسبت به نوشیدنی ‌های ماءالشعیر دارد.

یکی دیگر از مهمترین تفاوت های این دو محصول در کیفیت و طبیعی بودن آن ها دیده می شود. به نوعی که مالت جو ارگانیک دارای کیفیت بسیار بهتری نسبت به ماءالشعیر می باشد.

مرکز خرید نوشیدنی عصاره مالت جو

مرکز خرید نوشیدنی عصاره مالت جو در مرکز خرید انواع نوشیدنی، نوشیدنی عصاره مالت جو در طعم های متفاوت به مشتریان معرفی می شود. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم برای تهیه این محصولات از مخمرهای مخصوص استفاده می شود که دارای طعم های متفاوتی هستند و در نهایت این محصولات با طعم متفاوت در بازار ارائه می گردند.

خرید نوشیدنی عصاره مالت جو به صورت برند سازی شده انجام می گیرد. به عبارت ساده تر می توان گفت تولید این محصولات باید توسط برند های معتبر و طبق استاندارد های ویژه صورت پذیرد و عرضه آن به بازار هم باید به صورت بسته بندی  و درجه خلوص های مجاز انجام گیرد. نوشیدنی عصاره مالت جو به صورت گازدار و بدون گاز تولید می گردد.

14 پاسخ
  1. بهزاد نصیری
    بهزاد نصیری گفته:

    سلام وقت بخیر، بنده می خوام بپرسم قیمت عمده این نوشیدنی ها را می تونید تو سایت بگذارید یا نه

    پاسخ
  2. طناز عشقی
    طناز عشقی گفته:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از توضیحات کاملتون و مقاله خوبتون امکانش هست قیمت محصول خودتون و را روی سایت قرار بدید ؟
    این مهم باعث میشه راحتتر بشه برای خرید و براورد قیمت و بررسی قیمت ها اقدام نمود ممنون از حسن توجه شما پایدار باشید

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم عشقی
      درآینده نزدیک این کار عملی خواهد بود ولی الان شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

      پاسخ
  3. سودابه امیراحمدی
    سودابه امیراحمدی گفته:

    من مالت جو رو خریدم و طریقه درست کردن ماءالشعیر هم راحت بود و واقعا طعمش عالی شد. برای طعم دار کردن ماءالشعیر چه کاری باید انجام بدم؟

    پاسخ
  4. سمیرا سهرابی دهکردی
    سمیرا سهرابی دهکردی گفته:

    سلام، وقتتون بخیر من از این نوشیدنی جهت کاهش وزن استفاده کردم و خیلی زود جواب داد، میتونم یخ جرات بگم عالی بود ?

    پاسخ
  5. مهدی معماری
    مهدی معماری گفته:

    سلام من محصول مالت جو برای تهیه ماءالشعیر را از سایت خرید کرده بودم از کیفیت محصول ارسال شده راضی بودم برای سفارشات بعدی برای خودم و دوستان از سایت شما اقدام خواهم کرد با تشکر

    پاسخ
  6. نجمه امیدیان
    نجمه امیدیان گفته:

    با سلام و احترام و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،تشکر بابت توضیحات کامل و دقیقی که ذکر کردید و جای هیچگونه سوالی رو باقی نزاشتین،به امید موفقیت هر چه بیشتر در زمینه کسب و کار

    پاسخ
  7. طاهر عزیزی
    طاهر عزیزی گفته:

    سلام و درود از شما عزیزان در سایت دانی جو بنده قبل از هم خرید کردم از سایت شما و مالت جو بسیار با کیفیتی برای بنده ارسال شده بود. این تجربه رو هم با دیگران در میان میگذارم. ممنون از سایت خوبتان.

    پاسخ
  8. طاهر عزیزی
    طاهر عزیزی گفته:

    خسته نباشید دارم به عزیزان در سایت دانی جو که خواستم از قسمت مشاوره و فروش از این طریق تشکر کنم که بسیار عالی بنده را راهنمایی کردند که بتوانند خرید مناسب تر و با قیمت بهتربا کیفیت بالاتر جو داشته باشم درود بر شما

    پاسخ
  9. کیمیا کریمی
    کیمیا کریمی گفته:

    درسه که بازار فروش مالت جو برای تهیه ماءالشعیر حسابی داغ است اما مالت جو خواص درمانی بسیاری هم دارد و در صنایع دراروسازی سنتی هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.