بازار خرید مالت جو ایرانی کاملا ارگانیک

مالت جو ایرانی مهمترین و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده در ماءالشعیر ها، آبجو و نوشیدنی مالت می باشد که در حال حاضر به صورت کاملا ارگانیک در کشور تولید می شود. خریداران می توانند با مراجعه غیر حضوری به بازار خرید این محصول از طریق این سایت، با مراکز فروش مالت جو ایرانی آشنا شده و محصول مورد نظر خود را با نازلترین قیمت خریداری نمایند.

بازار خرید مالت جو ایرانی کاملا ارگانیک

انواع موارد مصرف مالت جو

انواع موارد مصرف مالت جو

مالت جو محصولی است که از دانه های با کیفیت جو تهیه می شود؛ این عصاره سرشار از فیبر بوده که می توان گفت فیبر آن حتی از گندم بالاتر است همچنین مالت جو دارای مقادیر بالای ویتامین e و ویتامین های گروه b و آنتی‌ اکسیدان می باشد.
این عوامل موجب شده است در حال حاضر انواع موارد مصرف مالت جو ارگانیک بسیار زیاد باشد. مثلاً باید بدانید اصلی ترین کاربرد عصاره مالت در دو بخش صنعت و مصرف خانوار می باشد.

در بحث صنعت از جمله مهمترین استفاده های مالت، در تولید ماءالشعیر است به طوری که در بیشترین کارخانه ها از این عصاره به عنوان ماده اصلی و پایه تولید محصولاتشان استفاده می شود.
همچنین مالت در صنایع مختلفی دیگری چون تهیه کراکر های تخمیری، انواع کارامل و شیرینی، تولید سوهان، تهیه بیسکوییت و غیره نیز کاربرد دارد.

از طرفی از دیگر موارد مصرف مالت جو می‌ توان به تولید الکل، غلات صبحانه، انواع نوشابه ها، شیر ها، پخت نان و تولید سرکه اشاره کرد.

علاوه بر این باید بدانید عصاره مالت به عنوان یک مکمل غذایی کامل نیز شناخته شده و می‌ تواند جایگزین بسیاری از خوراکی‌ های بی‌ خاصیت چون چیپس و پفک باشد به طوری که خواص منحصر به فرد این عصاره موجب شده است که به عسل جو نیز معروف باشد.

همچنین جالب است بدانید در کشورهای اروپایی و آفریقایی از مالت جو برای طبخ غذا نیز استفاده شده و در کشور ایران نیز هم اکنون برای پختن بعضی از غذاها چون آش و برخی از خورشت ها این عصاره کاربرد دارد.

در صورتی که عصاره مالت جو به همراه روغن کبد ماهی مورد استفاده قرار گیرد نیز به عنوان یک مکمل رژیمی سالم به حساب آمده و می‌ تواند فواید زیادی داشته باشد.مصرف آن به همراه عسل، ارده، کره و خامه نیز بسیار توصیه می شود.

فروش مستقیم دانه مالت جو ایرانی

فروش مستقیم دانه مالت جو ایرانی همانطور که گفته شد مالت جو مهمترین عصاره ای است که از دانه های باکیفیت و مرغوب تولید می شود.

حال اگر شما هم به دنبال خرید دانه مالت جو هستید باید بدانید که هم اکنون فروش مستقیم محصول آغاز شده و خریداران در سراسر کشور می توانند بهترین نوع این دانه ها را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.
در فروش مستقیم قیمت محصول نیز کاملا به صرفه است.

11 پاسخ
  1. امین براتی
    امین براتی گفته:

    با سلام و وقت بخیر. مالت جو دامی فوق‌العاده ای دارین و در مقایسه با خیلی از سایت های دیگه باکیفیت تره.

    پاسخ
  2. امین براتی
    امین براتی گفته:

    با سلام و وقت بخیر. مالت جو فوق‌العاده ای دارین و در مقایسه با خیلی از سایت های دیگه باکیفیت تره.

    پاسخ
  3. عطیه
    عطیه گفته:

    سلام وقت بخیر.واقعاممنون ازاطلاعات خوبی ک درتختیارمامیذارید.مالت سرشارازویتامین.حتماپیشنهادمیکنم ب همه

    پاسخ
  4. نجمه امیدیان
    نجمه امیدیان گفته:

    با سلام و وقت بخیر و آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،من از این مالت ها سفارش دادم از همین سایت ،بسیار عالی و با کیفیت بود،به امید موفقیت هر چه بیشتر در زمینه کسب و کار

    پاسخ
  5. زاهده سلیمانی
    زاهده سلیمانی گفته:

    سلام
    خسته نباشید
    این محصول برای بچه ها هم مناسبه ؟
    از نظر طبع گرم هست یا سرد ؟
    ما ساکن تهران نیستیم چطور میشه ازتون خرید کرد ؟

    پاسخ
  6. کوثر حسن پور
    کوثر حسن پور گفته:

    مالت بسیار مقوی هست و سرشار از ویتامین هست برای همین من ازتون خریدم و بسیار هم راضی بودم ممنونم ازتون

    پاسخ
  7. مریم حسینی
    مریم حسینی گفته:

    سلام و عرض ادب .عصاره مالت بهترین جایگزین واسه خوراکی‌ های بی‌ خاصیت که فقط خوشمزه هستن وگرنه هیچ خاصیتی ندارن مثل چیپس و پفک.
    کلا خیلی خیلی خاصیت داره که برای سلامتی باید مصرف کنیم

    پاسخ
    • مرجانه خواجه نایینی
      مرجانه خواجه نایینی گفته:

      گروه صنعتی دانی جو حرف نداره چه گندم چه جو وچه مالتش ازبهترین نوع تهیه میشه وبینظیر وباکیفیت عالی عرضه میشه.باارزوی موفقیت روزافزون شما.

      پاسخ
  8. حامدخدامیان
    حامدخدامیان گفته:

    سلام .بسیار محصول با کیفیت ،سالم،بهداشتی تولید میکنید متشکرم از محصولات سایت دانی جو مالت جو ارگانیک برای کودکان غذای مقوی و سرشار از ویتامین می‌پزیم تقریبا برای همین سنین مناسب از خرید مان راضی هستیم به همه دوستای که کودکان در حال رشد دارند این سایت را توصیه میکنم با تشکر.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.