شرکت پخش جو دوسر پرک فله ای

جو دوسر پرک فله ای، از جمله مواد غذایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه ورزشکاران قرار گرفته و شرکت پخش عمده این محصول که نمایندگی ها و مراکز عرضه فروش آن به حساب می آیند توانسته در این راستا از فعالیت گسترده ای برخوردار باشند و این محصول غذایی با ارزش را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار دهند زیرا عرضه مستقیم و فله محصول بسیار ارزان بوده و طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

شرکت پخش جو دوسر پرک فله ای

راهنمای انتخاب بهترین جو دوسر

راهنمای انتخاب بهترین جو دوسر

جو دوسر به صورت پرک و یا بلغور شده به دو روش فله و بسته بندی شده با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از لحاظ وزن در بازار عرضه می گردد.

این محصول یکی از سالم ترین غلات می باشد که دارای سبوس بوده و راهنمای انتخاب این محصول عمده بدین صورت است که به خریداران این امکان را می دهد تا با توجه به نشانه ها و علائم کاملا بهداشتی بر روی بسته بندی های آن اطمینان از سالم بودن محصول حاصل نمایند و آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند که با این وجود به عنوان یک منبع غذایی کامل و مقوی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد و مصرف آن در وعده صبحانه همراه با مواد غذایی همچون عسل می‌ تواند به یک بمب انرژی تبدیل شود و به طور کلی تمام انرژی و ویتامین‌ های مورد نیاز برای فعالیت های روزانه انسان را به خوبی فراهم نماید.

ضمنا از انواع جو دو سر می توان به جو دوسر خام اشاره نمود که به عنوان یکی از انواع محصولات خوراکی پرمصرف و پرطرفدار محسوب می شود که ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد همچنین جو دوسر خام را باید از مراکز و شرکت های تولیدی معتبر با برندهای خاص انتخاب کرد که دارای مهر استاندارد و نشان سیب سبز سلامت جهانی باشد و نیز بهترین انتخاب برای جو دوسر پرک در این است که روی جعبه یا بسته بندی آن میزان کالری، چربی و دیگر خواص آن درج شده باشد.

لازم به یادآوری است از فاکتورها و پارامترهای مهم هنگام خرید جو دوسر می توان موارد زیر را نام برد که به برخی از آن اشاره می کنیم:

  • به سبوس دار بودن یا نبودن جو دوسر دقت و توجه کافی شود.
  • همچنین به ارگانیک و طبیعی بودن محصول دقت و توجه خاص شود.
  • به تازگی و کیفیت جوی دوسر که بوی کهنگی و ماندگی ندهد دقت شود.
  • هنگام خرید جو دوسر باید به کیفیت و اندازه دانه‌های جو دوسر توجه شود.
  • شکل ظاهری، رنگ شفاف و روشن آن، سالم بودن جو پرک یعنی جو دوسر خرد نباشد.
  • باید به بافت جو دوسر پرک که نرم باشد توجه شود که باعث پخت سریع، آسان و زود هضم آن می شود.
  • نحوه بسته بندی آن و نیز نشان و علائم استاندارد و سیب سبز سلامت جهانی بر روی بسته بندی های آن
  • جو دوسر به دلیل این که از بهترین مواد اولیه تولید می شود رنگ آن زرد مایل به روشن است بنابراین باید این محصول را از فروشگاه هایی خرید کنید که آن را در در فضای خنک نگهداری می کنند.

ویژگی های جو دوسر پرک مرغوب

ویژگی های جو دوسر پرک مرغوب

جو دوسر درجه یک از جمله محصولاتی است که در برنامه غذایی افراد بسیار گنجانده شده مخصوصا در فصل زمستان توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید که امروزه با ویژگی های بارز و خواص منحصر به فردی که دارد در تضمین سلامت بدن انسان بسیار حائز اهمیت می باشد.

همانطور که اشاره شد جو دوسر به عنوان یک منبع غذایی سرشار از انواع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی بسیار است که می تواند به درمان انواع بیماری ها از جمله: افزایش وزن، افزایش حجم عضلات، افزایش سوخت بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کلاژن سازی پوست، تقویت سیستم عصبی بدن، تنظیم فشار خون، مشکلات گوارشی، کلیه و دیگر درمان ها بسیار موثر و مفید واقع شده است و افرادی که دارای برنامه و رژیم غذایی خاص می باشند می توانند این محصول را در برنامه روزانه خود قرار داده و از خواص و فواید آن بهره مند شوند.

بررسی کالری موجود در ۱۰۰ گرم جو دوسر

بررسی کالری موجود در ۱۰۰ گرم جو دوسر

به طور کلی در بررسی های انجام شده بر روی محصول نام برده یعنی جو دوسر، می توان گفت: هر ۱۰۰ گرم جو دوسر ۳۸۹ کالری دارد که میزان کالری موجود در جو دوسر بر میزان آب، پروتئین، کربوهیدرات، چربی و املاح معدنی فراوان نظیر: کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، فسفر، روی، آهن و غیره برخوردار می باشد که حدود ۸ درصد آن آب، ۱۶٫۹ گرم پروتئین دارد. هر ۱۰۰ گرم جو دوسر ۶۶٫۳ گرم کربوهیدرات، ۱۰٫۶ گرم فیبر و ۶٫۹ گرم چربی می باشند که از اهمیت زیادی برای سلامت بدن انسان برخوردار می باشند.

شایان ذکر است با این وجود این دانه غلات دارای کالری و انرژی فراوان می باشد که اغلب در صبحانه به عنوان جو دوسر صبحانه معروف بوده و افراد با خوردن آن احساس سیری می کنند و در واقع برای صبحانه بسیار مفید و مقوی می باشد.

ضمنا بازار عرضه جو دوسر درجه یک بسیار متنوع و گرم است زیرا از این محصول عمده در صبحانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که طرفداران خاص خود را می طلبد.

مرجع خرید جو دوسر پرک فله ای

مرجع خرید جو دوسر پرک فله ای

همواره مرجع خرید جو دوسر پرک فله ای از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور امکان پذیر است که مشتریان می توانند از طریق مراجعه غیر حضوری و مستقیم و نیز ارتباط تلفنی با مشاوران و کارشناسان فعال در این زمینه از کیفیت محصول و نیز قیمت آن جویا شده و اقدام به خرید آن نمایند چرا که خرید اینترنتی این محصول دارای مزایای بسیار زیادی برای مشتریان است که از جمله می توان به صرفه جویی در هزینه و وقت اشاره کرد که باعث جذب مشتریان زیاد به خرید این چنینی شده است.

همچنین سفارش و خرید جو دوسر پرک بسیار راحت است قیمت فروش جو دوسر پرک شده در کشور ما از طریق تولیدی های آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد و نسبت به نمونه های مشابه دیگر از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد.

ضمنا قیمت جو دوسر به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد به گونه ای که نحوه خرید و حجم سفارش این محصول توانسته است بر قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد به طوری که هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.